sobota, 5. julij 2008

44. razstava vin, ter fotografij Schengesnska meja, 30.05.2008 v Zgoniku

Vse se je dogajalo v vinoteki v Zgoniku, kjer je potekala že 44. razstava vin, ter razstava fotografij na temo Schengenska meja - La frontiera di schengen, ki sta jo pripravila Boris Prinčič in Bogdan Macarol.
Avtorja se pridružujeta ideji trajnega medkulturnega dialoga in sožitja ob slovensko-italijanski meji v skupni zvezi evropskih držav.
Ker pa je bila na ogled tudi razstava vin v vinoteki, sem z veseljem sodelovala tudi jaz. Prijatelji zamejci so me tako že drugič povabili v svoje kraje in me tudi zelo lepo sprejeli. Večer je bil družaben in nadvse zanimil. Degustirali smo njihova najboljša vina, katera so nato na dan nedelje 02.06.2008, dobila tudi častne nagarde, katere sem tudi jaz podelila.

Županu Mirku Sardoču se iskreno zahvaljujem za povabilo.

Ni komentarjev: