sobota, 5. julij 2008

Predstavitev Pomurskega sejma - Gornja Radgona v Vinakrasu, v Sežani 10.06.2008

Zbrali smo se v kleti Vinakras Sežana, na torkov popoldan okrog 18h. Ko sem vstopila je bilo že vse nared. Pričakali so nas predstaviniki Pomurskega sejma iz Gornje Radgone skupaj s Slovensko vinsko kraljico Svetlano Širec na čelu.
Predstavniki so predstavili pomurski sejem, ter ocenjevanje vin, ki poteka že vrsto let.
Svetlana Širec je lepo pozdravila vse vinogradnike in vinogradnice, ter povdarila, kako pomembno delo opravljamo, da pridelamo tako vrhunsko kapljico.
Tudi jaz sem pozdravila vse navzoče, ter poudarila, da sem ponosna da sem kraševka in da zastopam naše vinogradnike in vinogradnice, ki iz leta v leto pridelajo odlična vina, kar se kaže tudi z njihovimi uspehi, ki jih požanjejo doma in v tujini.
Dragi vinogradniki, želim Vam še veliko uspehov tako tu doma, kot tudi v tujini. To je najboljša promocija za naša kraška vina, za naš teran!

Ni komentarjev: